Ostatnie Wpisy

PAŹ

10

linkologia.pl spis.pl
 

Boże, daj siłe by zrozumieć Kobiety. Daj siłe by żyć. Daj sile by zapomnieć. Daj siłe by usunąć się.

Po wczorajszej książce stwierdzam, że tu nei chodzi o to czy istniejesz czy nie. Chodzi o wiarę. Ja, ja nie będe pisać listów. Nie zrobiłam nic, abyś cokolwiek spełnił. Mogła bym także uwierzyć że, to wszystko ma sens. Ale nie ma. Chce by było jak w moejj notce, co jest to jest, czego nie ma to nie ma i jest dobrze. Jednak, gdy nie ma jej, jest dziwnie. Zazdroszczę wtedy jej. Ale to co. Brdziej boli że ona kocha ją.  Pierw była Karolina mrr co to nie było kurwa ! A teraz Kinga ? jeszcze lepiej :) A Ada ? Nagle mnie nie zna, też fajnie. A Kasia ? Cholera ! Myślałam że mi mówi wszystko ! Skoro mówila tak wiele, to dlaczego są dla neij nowi przyjaciele !? Nie czaje.. nie ogarniam ! A było tak cudownie ! nie ! nie poddam się ! nie ma bata ! Poradze sobie ! Nie chce kogoś co co chwile ma kogoś nowego do kochania. Nie chce stracić Szopińskiej... W końcu poczułam że mam prawdziwą przyjaciółką, siedzą przy stoliku, przy świeczce, i paczka husteczek, i wg. Tak to sobie wszystko jak byłam mała wobrazałam.. Chciałabym żeby to było prawdziwe. Ale no.. Kurwa ! Szopcia ! Nie odchodź nigdy ! to ja chcę wycierać Twoje łzy jak wczoraj ! Ja chcę, z Tobą pić ciepłą herbatę, i ja chcę Ciebie :(. I chcę żeby to co powiedziałas żeby było prawdą. Ze mnie nie oddasz Marcie. Że bd dla mnie taką osbą jak Kociemba, że jestem Twoja. Dzięuje za prezent. Naprawdę mi sie podoba ! :)

 

 

Bartek trzymaj dupe ! wiem co chcesz robić, roobisz to co Mateusz. Ale tak nie można ! Skończ to. Nie kul dupy ! Wiem jak boli. Ale zobaczysz.. kiedyś się ułoży.. wszystko dosięga w końcu normy..

blg57168   tagi: kocham

PAŹ

01

linkologia.pl spis.pl
 

Wiem ! Spełnie jej zyczenia i wtedy bd już gotowa by umrzeć ! tak !

blg57168   tagi: baby

PAŹ

01

linkologia.pl spis.pl
 

Pozdrawiam Kasie xd.

 

 

 

Jejku. pije chyba 5 lampke wina.Słucham różnych piosenke smętnych. Boli mnie wszytsko. Brakuje mi wszytskich. nawet nie jestem w stanie powiedzięć kogo najbardziej. Czuje się tak bardzo jak kurwa, suka, egoistka. Zaraz zwymiotuje i zemndleje. O ! Karolina przyszła. Nie rizumiem jej , jako kolejnej po co ona się ze mną zadej przecież, ja jestem głupia i wg.  nie to nie ma sensu ide się pociąć, !

blg57168   tagi: płakac

WRZ

26

linkologia.pl spis.pl
 

ide isę zabić i to teraz ! ;(

blg57168   tagi: bcd

WRZ

24

linkologia.pl spis.pl
 

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeebać Was wszystkick ( bez jednej osoby ) !!!!!!!!!!!!!!!! wrrrrrrrrrrrrr nienawidze Was ! Mam dosć ! Nie nie będzie dobrze ! Prosiłam żebyści eprzestali ! ;(

Mam dośc ! mam dosc ataków ! ;( mam dośc jej ! jego ! ich ! ;( jutro wesel! bez niej ! ;( nie bawie się tak !

 

Siedze w fotelu si się trzęse wyrywam włosy ! nie mam siły ! to Koniec ! it;s over ! the end !

basta ! finite ! spierdalać ej !

 

 

 

 

 

 

Często, gdy pokłóciła się z kimś zamykała się w swoim małym pokoju. Nie wychodziła przez jakiś czas. Nikt nie wiedział dlaczego i myśleli, że odpoczywa. Ale ona zamykała się w swoich czterech ścianach po to żeby nikogo nie skrzywdzić swoimi słowami, choć ludzie krzywdzili ją codziennie...

blg57168   tagi: jebaj sie

WRZ

22

linkologia.pl spis.pl
 

Mam dość !

blg57168   tagi: sad

WRZ

20

linkologia.pl spis.pl
 

nienawidze mojego serca.

blg57168   tagi: v5

WRZ

19

linkologia.pl spis.pl
 

Zgubiłam wszystko co miałam w głowie. Najpierw nienawiśc złosć, potem tęsknota , cierpienie, ból, a teraz nieustane kołataie bólu. Pytanie ciągle.. jak mogła, dlaczego, po co ? Chcesz mi dokopać? Prosze bardzo, szybciej w ziemie pójdę.

 

Jutro do kosciola.
Z Kajątkiem, Katarzyną, Alexą i Kasią. ;)

Krzyż przeneisili więc w tym momencie pozdrawaim Karola ;)

Blog znów jest wolny dla wszystkich, anwet dla nieznajmych ;)

Karola, Dziękuje. Gdyby nie Ty napewno bym się już poddała. Czasem, nie wiem co mam robic, wystarczy jeden sms,.. a Ty już jesteś. Wiem, ze nigdy CI się nie odwdzięcze bo ja nie jestem taka silna.. Mówisz że, tacy ludzi ejak ja to igły. wydaje mi się że, nie. Jestem normalną hot trzynastką , prawie z rocznym satrzem ;pp.  A tak na poważnie, zachowuję się normalnie, mam pierdolone paranoje, straciłam prawie wszytskich, lubie piwo,  jestem chora, nie tylko psychicznie, i podoba mi sie od 3 lat ten sam chłopak. Inna? Nie wydaje mi się ;). Za to Ty jestes wyjątkowa ! <3

 

 

Właśnie, za 19 dni moje urodziny, czas je zaplanowac. Jakies propozycje ? Kino ? Częstochowa ? Może Kraków ? A może do Karoli ?: > Albo do Sernika ? A może najnormalniej na frytki ? Albo do Kajetanki wypić za wszytkie największe kurwy ?A może posiedze sama w domu ? Możę pogadam z Martyną, albo zamkne sie w pokoju z zielonymi butelkami chrupkami siąde w koncie i pobije w bebenek ?

 

 

 

 

A moze kurwa ja się tak zabawię !? I nie bd uważać na słowa !? I moze to ja bd ranić ?! zamienimy sie butami ?

blg57168   tagi: bam

WRZ

19

linkologia.pl spis.pl
 

Szluja ! Jak mogła przekształcić tak tą piosenka !

blg57168   tagi: bb

WRZ

15

linkologia.pl spis.pl
 

kolejna śmierć..

Ej, Naprawdę mi przykro.. ale dasz radę. Musisz...

1. Bartek ogarni się kurwa. myślisz ze, jesteś sam !? Mnie to już nie obchodzi ! Zrobiła mi swoje, sam tego chciałeś ! Nie kazałam Ci nic robić ! Odpieprz się kurwa !


2. Karolina, Dziękuje. Zostałas mi tylko Ty. Wiem że ciągle się użalam, ale gdy przychodzi ciemnosć to robi ze mną. Naprawdę Dziękuję, za słowa, za czyny, za wszystko,


3. Emilia, trzymaj się ! Wierzę że, dasz radę ! Wiem jak boli i jak ciśnie, ale musisz sobie poradzić ! Jestes silna (:

4.  Sernik, ahahahha ! <3 Ubóstwiam Cię dziewczyno ;d jestes pojebani pierdalnięta ;dd !

5. Ada, dzięki za wczorajszego sms ; *** ^^

6. Pani doktor (: Nienawidze Pani ! Nie chce być podłanczana do tysiąca komputerków z powodu kilku zasłabnięć kurwa ! Nie chce tracić szkoły na jakąś jebeną przychodzie ! Jebać to ! Nie chcę być tam sama ! Dajcie mi spokój kurwa ! Jestem zdrowa ! Czuję się wspaniale !  Moje serce od czasu Chorwacji jest silniejsze ! Moje płuca też mają się chuj do sparawy ! Odpieprzcie się już ! ;( Mam dośc tych wszystkich badań! Za dużo... Padam.

7. Ej, chłopaku dziekuję za dziś, nie chcialam zostać sama. Nie wiedziałam ze, jesteś w stanie pujść dla mnie na wagary  *:

8. Mam aparat (: jest fajny, może nie tak wsapnaiłi i wypasiony ale mi wystarczy (: . W końcu to tylko zabawa.

9. Szkoda że, już nigdy nie wrócisz, ze już niegdy nie porozmawiamy. Szkoda, że padło kilka nie potrzebnych słów. Szkoda...

10. Juz nie mam gorączki, zostały tylko mdlenia i paranoje,a le to nic. Jutro do szkoły (:

11. Jutro przyjdą filtry. (:  w pt. z kaliną w sb. z martyną (: . w nd. koscioł ;) i może Bombelek ?: >

12. Peja - pozwól żyć .

13. Nie śpie 3 noc, a Ty mi sie dziwisz ze zasypiam o 3 rano !? Przepraszam Kcohanie ; < .
; **

14. Kocham Cię, jednak nie wierz że będzie jak kiedyś, wszystko się zmieniło .. wiem, że to źle. To nie mój wybór.

 

SZPILKI !? SUKIENKA !? Kurwa ! To nie dla mnie ! Szajs ! Chce baggy ! Chce skejty ! Chce szerokie koszulki ! Chce się w tym chować ! Oddajcie mi moją wolność !

blg57168   tagi: fack

WRZ

12

linkologia.pl spis.pl
 

Kocham Cię, Kocham Cię ,Kocham Cię, Kocham Cię ,Kocham Cię, Kocham Cię ,Kocham Cię, Kocham Cię ,Kocham Cię, Kocham Cię ,Kocham Cię, Kocham Cię ,Kocham Cię, Kocham Cię ,Kocham Cię, Kocham Cię ,Kocham Cię, Kocham Cię ,Kocham Cię, Kocham Cię ,Kocham Cię, Kocham Cię ,Kocham Cię, Kocham Cię ,Kocham Cię, Kocham Cię ,Kocham Cię, Kocham Cię ,Kocham Cię, Kocham Cię ,Kocham Cię, Kocham Cię ,Kocham Cię, Kocham Cię !

 

Napisz w końcu ! ; <

blg57168   tagi: on

WRZ

11

linkologia.pl spis.pl
 

Cześć.

znow wszystkko zaniedbuje. Każdy serwer.
Chciałabym powiedzieć tylko, że nie ogarniam.  Nigdy jeszcze nie powstrzymywałam tyle razu płaczu. Powaga. Nie wiem ile jeszcze wytrzymam. Jestem szmatą. A ona to Suka. Nienawidze jej, ale nie przejmuj się ciebie tez nie. Nie nawidze Was wszystkich ! wszyscy jesteś jak małe pierdolone smutne piosenki ! Zawsze zapamiętasz melodie, ale już nie tytuł ! ;/  Jebać ten kościół za chuja tam nei chce iść ! Pierdolone bierzomowanie ! Nigdy nie czułam się tak zajebiscie źle !

brawo, porsze o włamy nadal na gadu. Jebie to. Piszcie do kogo chcicie i co chcecie. podać wam moje hasło ? Spoko, jest takie samo jak na fbl.  Ale wypierdalać ode mnie i moich znajomych !

 

 

 

kocham kurwa krew ;] !

kocham kurwa ból ! ;]

Kocham kurwa Go ! ;]

Kocham się kłócić porpstu ! ;]

Kocham pierdolone oskarżanie !;]

Kocham jebać dupe poprostu ! ;]


Kocham Spierdalać ! ;]

blg57168   tagi: kocham

WRZ

08

linkologia.pl spis.pl
 

wrr ! dziś Twój głos ogłuszył moje serce.. widziałam Cię codziennie, codziennie sie z Tobą gilgodałam, nasze gry w karty, oglądanie avanti, chodzenie na zakupy.. nawet dostawalam uziaka na dowidzenia i dzień dobry.. mogłabym wymieniać nieskończenie.Chciałabym Cię zobaczyć. Chciałabym abyś to Ty poszła na wesele, chciałabym Cię przytulić, chicałabym żeby tamte chwlę trwały wiecznie, chciałabym popłakac w Twoich kolanach, chciałabym siedzieć z Tobą nawet w ciszy, czułam że mam przyjaciółke blisko. Wiedzaiałs o wszytkim.. wróć !

 

Dziś czuje sie fatalnie, przynajmniej teraz. Choć jakieś 3h temu suchałam muzyki na fula i tańczyłam po całym pokoju...  zaraaz się rozpłaczę i będzie po wszystkim, miałam sie uczyć i nie mam ochoty, znów zawale szkołe.. trudno.

wiesz jak to jest tracić ukochaną osobę, tak na zawsze ? jakie to uczucie gdy patrzysz jak odchodzi i się męczy a Ty nie potrafisz Jej pomóc, jak krzyczysz do Boga , błagasz Go o litość, a On ma Cie gdzieś ? więc nie pierdol mi , że mnie rozumiesz.
 

znów pisze nie poukładanie, ale naprawde nei mam nawet czasu tego wszystkiego ułożyc. chodzę spać po 22. Nawet nie mam czasu spedzać czasu nad cukrzycą, o sercu już nie powiem. ni, nie nie ! Koniec na dziś, nie bede plakac. grosiu ! jesteś silny !

 

wiesz, że nigdy nie potrafiłam okłamać przyjaciół ? gdy kłamałam, że wszystko jest dobrze, uśmiechali się , przytulając mnie mocno. Oni nie czytają z moich ust, tylko z oczu i z serca..

blg57168   tagi: pompa

WRZ

06

linkologia.pl spis.pl
 

  Fakt. Jest coraz trudniej, ale ja dam radę ! Jestem silna. Mam rybę.

Byłam dziś u babci na mieszkaniu, pozaglądałam wszędzie.. Pochodziłam po mieszkaniu. Przemyślałam troszku i wiem już wszystko. Z nim, zaczyna się układać, przetrzymałam to wlaściwie dzięki Adzie, nic wielkiego a tyle daje. Mój brat nie jest już z Martyną, koniec na zawsze.  Byłam dziś po sukienke, mam taką zebre!? ;p nie iwem jak to nazwać (: ale jest, do tego szpilki ? tak, czas się zmienić. mam dośc oceniania mnie dla każdego jako dobrą kumpele do pogadania i rozwiązania problemów. Tak, chce tak dalej, ale chce też być postrzegana jako dziewczyna. Wiem, mące tu dziś, ale poprostu mam taki bałagan że to w chuj trudne. Było wszystko zajebiscie, ona, ona, on, ona, on. Nagle cos musialo spieprzyć wszystko po koleji poleciało. Muszę się trzymac, nie mogę znów zawalić szkoły. Ciągle słucham kawałka ' spokój'. Chcialabym miec w życiu spokój. Po za tym, krew mnie męczy, leci z wszyskąt, ciota, wkłócia, palce, noga, buzia, nos, wszystko.. chcę normalnośc. Chcę szpital, chciałam ból, mam ból. może do szpitala też w końcu pójde.  Chce jeszcze krzyk, niech ktoś na mnie nakrzyczy !

 

 

Pierdole, siema.

blg57168   tagi: nimika

WRZ

04

linkologia.pl spis.pl
 

wszystko śpi spokojnie, na każdego jest czas, Brat.

 

 

 

 

Cóż, jak inaczej Ci to mogę określić.Dziś nadeszła pora rozstania.
Te wspaniałe lata będą moim najmilszym wspomnieniem. Nie zmienie tego, że mnie nie kochasz.Nie tym razem. Już nie.

blg57168   tagi: bla

WRZ

04

linkologia.pl spis.pl
 

'kochanie czasem źle ci jest i smuci się człowiek
nie kryj łez przede mną które płyną z pod powiek
odstaw na bok wszystko to co wkurza na co dzień
przytul się mocno płacz smutkiem się podziel
jestem tutaj nie pozwól bym czuł się niepotrzebny
nie chce patrzeć jak się meczysz gdy coś cie gnębi
słoneczko zakończ ten wieczny za szczęściem pościg
tutaj Miłość jest życiem, śmiercią brak miłości'

 

więcej mi nie przychodź mam już tego dosyć poważnie z mojego życia możesz się wynosić ej wiesz to jest koniec tak chcesz! znów nie kłamie nie chce więcej mam na to wszystko wyjebane jestem pewien, raczej na pewno chce zapomnieć było fajnie teraz chce pozbyć się tych wspomnień zostać przez chwile sam poczuć jak na smyczy poczekać i zobaczyć na kogo mogę liczyć tak prawda kiedy milczysz a od łez mokre dłonie siedzisz wszystko cie dobija w smutku toniesz szukasz odbicia chcesz ale jest ciężko na kogo możesz wtedy liczyć dobrze wiesz to ktoś coś spierdoli liścia wyjebie mi życie jest ich mnóstwo a nie słyszą jak krzyczę miało być tak pięknie no a jest w chuj lepiej smutek zabija płacz - płacz na smutek lekiem musisz zrozumieć ze spotka cie kara poczekam aż zatęsknisz wtedy powiem ci spierdalaj nie mamy o czym gadać - sorry wiem ze boli ale możesz już iść jak skończyłaś pierdolić!! w swoja stronę śmiało głowa do góry i z fartem dobry dowcip i tym razem był kiepskim żartem już jest za późno ja juz nie czuje! czujesz ze tracisz coś co się z tobą wiąże nie życzyłem ci złe i wciąż życzę ci dobrze chciałaś tego! no to masz to czego chciałaś idz w swoją stronę! trzymaj się ode mnie z dala! nie żałowałaś? nie płacz bo to głupie (przepraszam) rozumiem zresztą wiesz mam to juz w dupie !

 

 

Wczoraj wieczorem,.. to bolało, tak strasznie boli do tej pory ! Jak to mogło się satć !? Idioto ! co Ty wg robisz ! Póxniej napisaleś że jest fajnie, ale idziesz spać. Nie wiedziałam czy płakać czy się cieszyć. Napisałeś że, Ci się podobało, ale ja nie wiem co Ci się podobało, co było fajnego... Wszystko mnie wczoraj przycisło do ściany, już od kilku miesięcy nie siedziałam z misiem.  Siedzenie z duzym misiem wtylanie się w niego, i ten płacz, słone krople na policzku.. muszę się, znów do tego przyzwyczaić...

 

Ludzie są dziwini, nie chcą czegoś, ale to robią, albo muszą coś zrobić wiedzą o tym, i tego nie robią, to się nazywa komplikowanie sobie zycia.Nienawidze tego, davero.

 

Ania, Kocham Cię, dziękuje za wczoraj... brakowało mi tego cholernie,  tak bardzo chcę Cię zobaczyć i przytulić, chce usłyszeć od Ciebie że, wszystko się ułoży i bedzie dobrze ! Chcę dać Ci to czego się obawiasz, chcę żeby Twoje czarne łzy stały się pieknym białym uśmiechem, chcę abyś czuła się najszczesliwszym człowiekiem. Chcę przejść z Tobą przez całe miasto za ręke, niech wszyscy ludzie wiedzą że jesteś moja ! Niech nie myślą że, się poddam, jestem ślina, pokora, nienawiść, zdrada, ja mam swój honor ! mieć pewność ze to nie sen ze kochamy się nawzajem ze najważniejsze jest to co jest miedzy nami nie zniszczą tego tego słowa ani żaden dynamit !


- Tak, mam ciote, to nie zmieni nic ! Ja nie mam humorków, ani drażnień przed. Bywa.

 

Siedze przy puszce Lecha zielonego, w reku mam stare zdjęcia chciałabym je targać palić i niszyć. Jeszcze za mało, jedna puszka to zbyt mało. W kłośnikach leci, kocham i nienawidze,  tak !

 

Życie to życie, walcze ! Poddam to się poddam ! Wódko, kochanko ma ! To Ty leczysz moje rany ! :3

blg57168   tagi: coca cola

WRZ

03

linkologia.pl spis.pl
 

Siema (:

Oj, teraz się zaczęła szkoła więc mniej psiania, mniej mówienia, mniej rozmów, więcej skupienia i nauki (:W ostatnim czasie bardzo dużo się zmieniło ;] zostałam sama. ale wiecie co ? Przynajmniej Ania, jest normalna.

 

Dlaczego osoba która jest dla mnie ważna, ma mnie w dupie ? Przecież kiedyś byliśmy kimś bliskim, caly czas pisaliśmy.. chcę abyś powrócił.. wtedy wsyztsko było takie poukładane. Dla Ciebie, od 2 klasy zaczynam się uczyć, żeby chodizć z Tobą do szkoły, abym mogła Cię widywać codziennie.. Pomimo że, o mnie zapomniałeś...

blg57168   tagi: nie

SIE

31

linkologia.pl spis.pl
 

Cześc.

Nie, nie ja już nie mam siły. Z dnia na dzień jest coraz gorzej. Naprawdę nie jest łatwo dowiadywac się tyle rzeczy na raz. Motoru nie mam, aparatu też nie. Z domem też są problemy. Sms od tej idiotki. W końcu obiecałam jej, że zapomne, dam spokój, nie będe nigdzie pisać, nigdzie mówic. Więc po co jeszcze to ? Napisałam Bartkowi żeby, się ode mnie już odpierdoliła, zobaczymy co dalej będzie. Naprawdę nie mam ochoty nadal słuchać jak to ja jestem zła. Jutro rozpoczęcie roku, znów będe na nim zamulona, cóż, dawne sprawy widocznie nie mijają. Kurczę, to wszystko jest coraz bardziej skomplikowane, nigdy nie pomyślalam że, ktoś kto był mi tak blisko mógł się stać tak daleko, aż tak daleko ! Ostatnie wyjeście na dwór.. kurwa! Jak ktoś może być tak bezczelny i czytac moje najbardziej bolące sms na głos ! A Ty !? Ty nic nie zrobiłeś, jak ja moge na Ciebie liczyc !? Jak oni mogli napisać do Karola a Ty nic nie zrobiłeś ! Wiesz co czuję !? Czy Ty wg rozumiesz jak ja Ci mówie o swoich uczuciach !? Czy tylko ich słuchasz, aby Twoje zmniejszyć ?! Nie wierzę, nie wierzę jak ludzie mogą być bezczlni.

  Zdobyć moje zaufanie ? Hm, teraz to chyba nie możliwe. Czuję że, nie potrafie już ufać, potrafię tylko i wyłącznie Kochać, nawet nie potrafię rozmawiac, wiem że, to za mało. Ja naprawdę się staram, tylko poprostu, ja nie mam już nic w sobie, czuje pustkę.  Kiedyś napewno próbowałabym się już zabić, a teraz ? Teraz nie chce umierać. Bo gdy przesunę się w przyszłość, szczerzę to widzę się jako szcześliwą Paulinę. Może taką na studach, w mieszkaniu z duża ilością osób i tą jedną najwspanialszą, no dobra moze czterema < 3 . Moze teraźniejszośc jest taka przez mój wiek ? Może ja nie rozumiem bardzo dużo rzeczy ? Sama nie wiem. Ostatnia wolna noc, poświęce ją na przemyślenie, jutro muszę chyba jakos wyglądac...

Dziś znalazłam mój stary pamiętnik . Z ciekawością zaczęłam go czytać . Z dnia 21.07.09r Widniał napis ` Kocham Cię ` . Z oczu nagle zaczęły mi kapać łzy , nie wiem dlaczego , w końcu nie byłam smutna . Może dlatego, że tamte dni były najpiękniejsze w moim życiu. Tak bardzo bym chciała, żeby sie nigdy w życiu nie skończyl. Jednak wie, że to już neidługo będzie koniec. Nie jestem tego wszystkiego warta.

 

Kiedy byłam wam potrzebna albo coś wam sie nie układało. byłam waszą najlepsza przyjaciółką .Opowiadałyście wszystko co chciałyście żebym utrzymała w tajemnicy. ja tez mogłam wam sie pożalić.. choć nie zawsze.. zawsze podnosiłam was gdy upadałyście. pomagałam wyjaśnić coś co się komplikowało.. pokazywałam wam swój uśmiech mimo tego, że chciało mi się płakać.. chciałam wam pokazać, że nasze życie jest piękne dzięki naszej przyjaźni.. ZAWSZE stawałam na głowie żeby rozwiazac wasze problemy, zaniedbując tym swoje sprawy.. Jeżeli był problem, którego nie dało się rozwiązać, byłam przy was żebyście nawet na chwile nie poczuły się samotnee.. I nagle coś zaczęło się psuć.. Zaczęłyście się miedzy sobą kłucić.. O wszystko.. Zapewniałyście, że moge sie spotykać z każdą z was a tej drugiej nie bedzie to przeszkadzało.. Ale przeszkadzało.. zaniedbywałam rodzine.. a wy poprostu przestałyście zauważać że ja też mam problemy..

 


Był dziś u mnie Kajak i Karol, fajnie było. Dziś mialam znów krew w wkłociu, plus od około 2 h mnie całą czepie.
Cały dzień jedyna jaka piosenka u mnie lepiała to ta < 33

klik.

blg57168   tagi: nie ma

SIE

31

linkologia.pl spis.pl
 

Ona upijała się.. Gadała sama ze sobą kłócąc się dlaczego akurat wybrała tego idiotę.. Zawsze była silna ale coś sprawiło, że dzisiaj musiała się wypłakać by mieć siłę by dalej udawać przed najbliższymi, że wszystko jest ok. by pokazywać im jaki piękny jest świat. mimo tego, że ona uważała, że świat jest straszny.! Po kilku godzinach, umalowała się ładnie i postanowiła wyjść.. Nogi same wiodły ją pod jego dom.. Wypiła jeszcze trochę wódki i szepnęła:- Teraz zobaczysz skarbie jakie życie jest słodkie..- uśmiechnęła się i zapukała do drzwi..

 

jak możesz ! Ty szlujo ! Ty
nic nie znaczyłaś ! nie wiesz co to wg było ! Myślisz że możesz tak wszystkim rządzić ! bo co ?!
 bo znałas go lepiej !? wcale że nie !

 

Wypierdalaj suko !
 

dobrze ! zapomne ! ale Ty już nic nie mów, nie pokazuj mi sie na oczy ! Spierdalaj !

blg57168   tagi: sio spadac

SIE

30

linkologia.pl spis.pl
 

- Kim jest dla Ciebie przyjaciel? - Przyjaciel jest jedną z najważniejszych osób w moim zyciu, wspiera mnie, pociesza w smutnych chwilach. Spedzam z nim najwięcej chwil w swoim życiu, w dodatku tych najwspanialszych.. Zna wszystkie twoje sekrety i jestem pewna, że zostaną one tajemnicami. Wiem, że on mnie kocha, tak mocna jak ja go. Widzi w tobie tylko te najlepsze cechy, zalety. Wady może też, ale nie tak szczególnie - nie są dla niego tak widoczne. Unika je. Najważniejsze jest dla mnie, że żyje. Że jest moim przyjacielem i mogę mu ufac. Przyjaciel jest po mojej stronie niezależnie od sytuacji. A najważniejsze w moim przyjacielu jest to - że go mam :) I to jest własnie najpiękniejsze.

 

 

 

yyy. sorry ale nie mam chłopaka o co wg chodzi ej ?;dd. nie rozumiem, ale okej pozdrowie Go oO .
 Potem coś innego (:

blg57168   tagi: mrr

SIE

30

linkologia.pl spis.pl
 

Ktoś ją zawiódł, skrzywdził, zniszczył jej uczucia, zdeptał serce, zabił jej duszę. Przestała się uśmiechać, spotykać ze znajomymi, wierzyć w ludzi, w ich dobro. Nienawidziła świata. We wszystkich doszukiwała się podstępu. Nie ufała nikomu. Zamknęła się w sobie. Straszliwy ból istnienia. Płakała. Łzy były ukojeniem.. Zbudowała swój mały świat. Odgrodziła się od wszystkiego bezpiecznym murem dystansu. Przestała ufać.. Może chciała, ale już nie potrafiła i jak na złość za każdym razem, gdy w jej smutnych, teraz już szarych oczach, pojawiał się płomyk nadziei, ktoś brutalnie go gasił. Zadając kolejną ranę jej sercu. Nie płakała. Nie miała siły.. Może zabrakło łez.

 

bra( ;

blg57168   tagi: noo

SIE

29

linkologia.pl spis.pl
 

Cześć. (;

  Długo się zastanawiałam co tu dziś napisać. Mój dzisiejszy dzięń ? Spędziłam go cały czas w domu. W sumie nie żałuj obejrzalam kilka odcinków 39 i pół.  Po za tym.. Chciałam dziś podziekować, naprawde bardzo mocno Adzie. Dawno nie rozmawiałam z kimś tak długo, dużo i to o wszystkim (;. Brakowało mi tego. Jutro zamawiam z mamą aparat. Boję się że, to będzie jakiś koszmar, po za tym cholernie chcę ten aparat, ale przez kupno tego nowego domu, każde pieniądze są potrzebne. To ma byc prezent na urodziny, mam je dopiero w październiku, ale wiem że, wtedy mi nic takiego nie kupią.. więc może warto teraz pozwolić osbie go kupić, po za tym jestem taka tm podjarana, mój poziom endorfin się zwiększa z każdą mysla o nim. I z Owsikiem już mamy iść robić zdjęcia, i robic kamasutre z bębenkiem..  Nie ! Kurwa ! Ja chcę ten aparat mieć ! Chcę go za wszystkie ceny ! Chcę w końcu robić moje wymarzone zdjęcia ! Chcę w końcu poczuć że, coś daje mi radość ! Nalezy mi się ! Przeżylam w ciągu tego roku śmierć 7 osób ! I to w sumie przyjaciół !  I babci którą tak strasznie kocham ! I chłopaka którego mi strasznie tak brakuje ! Ja się trzymam, ale Kasia nie, a ona musi sie trzymać abym ja się trzyamła ! Inaczej to nie da rady.

Dzisiaj jednak wszystko wyglądało zupełnie inaczej. Śmiałam się, byłam szczesliwa, czułam że mam kogoś blisko siebie. Cokolwiek nie zrobi co głupiego napsize, nic się nie stanie.  To było wspaniałe uczucię, w pewnym momecie położyłam się na brata łóżku, zamknęłam oczy i poczułam się tak błogo. Wyciągając ręce poczulam że, potrafię latać ! Wyobraziłam sobie że, latam ! To uczucie doprowadziło mnie do metabolicznego spokoju, poczułam inne siły. To było jak inny wymiar, uczucie z innego świata ? Poczułam że, mam siłę że, potrafię wszystko. Jedna niebanalna myśl - Potrafisz wszystko ! Tylko uwierz ! Nagle, to samo uczucie, latam ! Ja znowu latam ! Nagle bat mnie podniósł z łózka, i zrobił mi karuzele, mialam nadal rozłożone ręce, otworzyłam oczy, wszystko kręciło się jak piękna porcelana pozytywka, wtedy poczułam że żyje. Krzyczałam, krzyczałam ze szczęścia ! Nagle brat opuścił mnie w dół, wystraszyłam się. Jedyne zdanie jakie wtedy powiedziałam było ' Owsik i Dupy tak nie grają ! nie ma takiego bicia ! Ona mnie uratuje ! '  Zaczęłam się śmiać, przecież ona jest nad morze. To co z tego, poszłam w górę, nadal kręciło się wszystko tak cudownie. Ja naprawdę, naprawdę potrafię żyć ! Ja żyje ! I nie umrę !

blg57168   tagi: noc dzien

SIE

28

linkologia.pl spis.pl
 

Cześć.

 Czym tak naprawdę jest przyjaźń dla człowieka ? Czy to tylko jakaś jedna osoba ktorej wszystko mówimy ? Może Przyjaciel to dla niektórych tylko osoba do której mozemy wszystko powiedzieć, wiedząć że, to nie pójdzie dalej ? Czasem Przyjaciel to też kto  daje nam prawdziew życie, ktoś kto nas przy nim powstrzymuje. Pomomo kłótni, krzyku, słów które powidzieliśmy nadal jesteśmy razem. Może Przyjaźń to coś więcej od Miłości ? A moze przyjaźń to inaczej miłośc, bo przecież gdybyśmy powiedzieli o dwóch dziewczyanch, że to miłośc, wyszlo by że, są lesbijakmi, a jednak mają chłopaka. Dziwnie by wyszło.  Dla mnie Przyjaźń to jedyne co naprawdę mam, jedyne co daje mi siłe walczenia z chorobami w wieku 13 lat.

 

coś dla ucha.


nie jestem jego fanką wole rap. ale kawałek, on coś we mnie rozrywa.

blg57168   tagi: przyjaźń słowa uczucie

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
27282930123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

wtorek7062016blog-pauliny | rybniczanka | living-on-the-edge | carpe-diem | sebastian1996 | Mailing